چمن مصنوعی برای حیاط کوچک

دوشنبه 30 آبان 1401
11:47
اسدزاده

حیاط های خصوصی ارتباط تنگاتنگی با زندگی ما دارند و فعالیت های زیادی را در زندگی خانوادگی انجام می دهند، مانند پیاده روی، غذاخوری، خشک کردن، باغبانی، نشستن در فضای باز، آفتاب گرفتن، بازی و غیره که برای رفع نیازهای افراد ضروری است. هر روز محلی برای استراحت افراد است و باید همچنان به مردم شادی بخشد و به محلی برای حمایت عاطفی تبدیل شود. طراحی منظر گیاهی یک حیاط خصوصی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

ایده های چمن مصنوعی برای باغ های کوچک

طراحی گیاه باید بر عملکرد تأکید کند و از گیاهان برای ایجاد فضایی راحت برای زندگی و آرامش استفاده کند.

حیاط های خصوصی کارکردهای زیادی دارند و طراحی گیاهان نیز باید برای خدمت و خدمت به زندگی ما طراحی شود. برای اطمینان از کارایی و راحتی در حیاط کوچک خود، انواع گیاهان و فرم های کاشت مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، چمنی را انتخاب کنید که کودکان برای بازی روی آن پا نگذارند. از گیاهان بلند و بوته ای برای تشکیل مرز یک حیاط کوچک برای حفظ حریم خصوصی زندگی خانگی استفاده کنید یا حتی رنگ های متفاوتی را برای چمن مصنوعی پشت بام استفاده کنید.

از گیاهان برای تفسیر فضای فردی استفاده کنید

سبک حیاط خصوصی می تواند متنوع باشد. عامل غالب ترجیحات، خلق و خو و نیازهای واقعی اعضای خانواده و دومین عامل سبک ساختمان و دکوراسیون داخلی است. گیاهان یک عنصر مهم در بیان فردی شدن هستند. آنها با شکل خاص، رنگ، عطر، مفهوم فرهنگی و سایر ویژگی های خود می توانند فضا و فضای بی نظیری از یک حیاط کوچک ایجاد کنند، مانند "باغ بامبو" بر پایه بامبو، باغ های معطر با گیاهان و ... ایده های طراحی باغ کوچک 06

گیاهان فضایی گرم ایجاد می کنند

یک پاسیو کوچک باید فضایی صمیمی و گرم ایجاد کند. بنابراین، شکل، اندازه و رنگ گیاهان باید صمیمی و دلپذیر باشد. درختچه های گلدار کوچک و گیاهان معطر انتخاب های خوبی هستند ایده های طراحی باغ خانوادگی 08

از گیاهان برای تغییر استفاده کنید

تغییرات فصلی و تغییرات در رشد گیاه برای ایجاد تغییراتی در چشم انداز یک حیاط کوچک استفاده می شود. بنابراین، چیدمان گیاه باید چشم انداز فصلی را در نظر بگیرد. علاوه بر این، گیاهان را نباید خیلی پر یا خیلی سفت قرار داد. باید فضایی برای مدیریت، توسعه، جایگزینی و تغییر افراد در اختیار مردم گذاشت.

طراحی نصب باید به راحتی نگهداری شود

بیشتر حیاط های خصوصی به گیاهانی نیاز دارند که بتوانند به طور طبیعی رشد کنند و به عنوان قهرمان منظره گیاهی از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشند. الزامات ما برای گیاهان باغی نه تنها برای چشم نواز بودن گهگاهی، بلکه حفظ آب، سمپاشی کمتر، کود دهی کمتر و پایداری محیطی بهتر است. حیاط طبیعت کوچک حداکثر استفاده را از گیاهان بومی و گیاهان معرفی شده در مدت زمان طولانی برای هماهنگی با محیط طبیعی و منطقه ای و کاهش هزینه های نگهداری می کند.

طراحی گیاه باید منعکس کننده لذت مشارکت باشد

هنگام طراحی گیاهان باید به شیوه های خانوادگی علاقه مندان به باغبانی مانند جایگزینی مناسب گیاه، هرس و هرس توجه شود. در یک حیاط کوچک می توان درختان میوه کاشت و در یک حیاط کوچک یک باغ سبزی کوچک باز کرد که با عملکرد یک حیاط سنتی مطابقت دارد و رویاهای شبانی مردم را محقق می کند. همچنین یک مناظر جذاب است.

اگر انتخاب گیاهان منظره مناسب برایتان سخت است، می توانید گیاهان مصنوعی را امتحان کنید. زمین را می توان با چمن مصنوعی پوشانده و با کفپوش مصنوعی یا تخته استفاده کرد. ترکیب چوب، سنگ و چمن نه تنها احساس سرزندگی را افزایش می دهد، بلکه به حیوانات خانگی شما نیز حس مشارکت در بازی را می دهد.

نرده‌های دیواری، پرچین‌های مصنوعی و درختان مصنوعی بلند، حریم خصوصی را به باغ‌های کوچک و همچنین تغییراتی در طراحی رنگ اضافه می‌کنند که گیاهان طبیعی نمی‌کنند. ناگفته نماند که گیاهان مصنوعی اصلاً عجیب و غریب نیستند، آنها نیازی به آبیاری، سمپاشی، کود دهی و سایر مراقبت های دستی ندارند. این بهترین انتخاب برای حیاط شماست.

یک تامین کننده 10 ساله چمن مصنوعی، گیاهان مصنوعی هستیم، ما توزیع کنندگان خود را در بسیاری از کشورهای جهان داریم، یا به توزیع کنندگان ما اجازه می دهیم مستقیماً با شما تماس بگیرند، خدمات با کیفیت و سنگ فرش را به شما ارائه دهند.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسون زیبا با چمن مصنوعی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]